Beoordelingen van De Kroon Heerlen

Recente recensies

5.0
Khososi
gisteren

Wij zijn zeker al 25 jaar klant van "de kroon" en wij waren altijd tevreden, het is en blijvd onze favoriete chineese restaurant 🤩

Bleeser
gisteren

Als er twee zalm sushi op de afbeelding staat, dan ga ik daar ook vanuit dat het er twee zijn....had daarom te weinig sushi gekregen....hopelijk word dit aangepast. Groetjes

Ger Wensink
1 juli 2022

Bestelling had iets beter op tijd geleverd mogen worden. Was nu een half uur later.

Ada Greuter
30 juni 2022

Het was weer erg lekker, alleen was het geleverd op de tijd dat ik had aangegeven.

Ad van der Bijl
26 juni 2022

Zoals altijd zeer goede kwaliteit en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S
24 juni 2022

Wederom top!! Heerlijke, verse en warme gerechten! Onze favorite chinees

Marion Timmermans
20 juni 2022
Patricia
19 juni 2022

Kai Ting en Nasi compleet was heerlijk! Loempia kip heel vet en kip zat er niet in. Niet lekker. Om 1640 besteld voor levering 1745. Geleverd na 19:00 uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R
16 juni 2022

Duurde een uur voordat het eten er was. Eten was wel lekker en warm. Bezorging kan misschien sneller.

petra mewissen
14 juni 2022

alleen jammer dat bij de sushi de Kroon, de saus zo aan de deksel blijft plakken. Maar verder was alles heerlijk en super snel bezorgd!!

r.hellenbrand-straten
13 juni 2022

alweer heerlijk eten,helemaal top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kaylee
11 juni 2022

De sushi was heerlijk, alles was lekker vers. En de bezorging was heel snel nog geen halfuur moeten wachten, Top!

Monique
9 juni 2022

Dit was uitermate slecht... Behalve een bestelbevestiging was er géén communicatie over de bezorging. Bij navraag werd me verteld dat het eten bijna klaar was en er zo aan kwam. Een half uur later werd me verteld dat de bezorger 20 minuten geleden was vertrokken. Een half uur dáárna werd me verteld dat de bezorger een paar minuten van ons vandaan was. Ik heb toen mijn zorgen geuit over de temperatuur van ons eten na zo'n veel te lange autorit, maar mij werd verzekerd dat alles netjes apart vervoerd werd: warm bij warm, koud bij koud. Na ontvangst van de bestelling bleken de tasjes met warme en koude gerechten aan elkaar geknoopt te zijn en was de sushi dus warm, de warme gerechten lauw. Ik heb direct gebeld en mijn klacht gemeld en zou binnen een uur teruggebeld worden door de eigenaar. Geen verrassing, maar er heeft niemand meer gebeld...

Marieke Princen
8 juni 2022

Na bestellen 1,5 uur moeten wachten tot deze geleverd werd, de bestelling was incompleet en koud. Contact opgenomen met de kroon hierover, gaven aan dat het niet druk was en ze niet begrepen dat het koud was. Normaliter zijn wij tevreden maar vandaag was ver beneden nivo. Eten werd weggegooid.

Angela Bruynswyck
6 juni 2022

Het was weer super lekker. Peking eend en een Pokebowl met rauwe tonijn -heerlijk!!! Het enige puntje is de plastic verpakking ....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

àCampo Giel
6 juni 2022

Bestelling op tijd klaar, het eten was prima van smaak en kwaliteit, alleen de ku yu lokk was droog.

Claudia
4 juni 2022

Beetje jammer dat er 1- tje miste.. wakame gunkan , maja kan gebeuren…de rest was heerlijk

Ton te Wierike
2 juni 2022
Wim
30 mei 2022

Was lekker geen opmerkingen

d
30 mei 2022

Sushi is nietmeer wat het was. Lekkere gerechten maar ze doen niet veel moeite om het vers en netjes te serveren/leveren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sharon
30 mei 2022

Helaas dit keer niet echt tevreden. Eten was koud en had voor 2 personen 2x biefstukjes besteld en kreeg in een bakje bij elkaar wat prima is indien het dan ook net zoveel is als dat ik het voor mezelf zou hebben besteld. Moet ik er wel bij vermelden dat wij normaal altijd tevreden zijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
28 mei 2022

Bestelling was netjes op tijd en zag er verzorgd uit. Helaas waren de Edamame niet op smaak ( erg flauw) Sushi was vers voorbereid maar Qua smaak beleving ‘te vlak’.

Piotr Puchalowicz
22 mei 2022
Peter
21 mei 2022

Eten was perfect maar bezorging 35 minuten te laat.

Jae
21 mei 2022

Ik blijf positieve beoordelingen schrijven, want ik blijf dik tevreden over het eten (zowel bij afhalen als in het restaurant!). :)

Nicole linssen
15 mei 2022

Alweer heerlijk! De bief in saus smaakte anders dan de vorige keren, maar ook weer heerlijk.

Gertie
15 mei 2022

Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S Damoiseaux
8 mei 2022

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
1 mei 2022
Marcel Jennissen
1 mei 2022

Super lekker eten..geweldig lekker..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
30 april 2022
Anoniem
30 april 2022
Miriam
29 april 2022
r.hellenbrand-straten
25 april 2022

Het eten was weer voortreffelijk en de bezorging was super op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jo Uranka
23 april 2022
Mathis
23 april 2022

Satéstokjes al enkele malen alsof ze maar nét niet meer rauw zijn. Verder alles naar wens.

C Buth
23 april 2022
Theo
22 april 2022

Heerlijk en goed warm

K
21 april 2022

Zoals altijd …. Heerlijk!

Giovanni
17 april 2022

Helaas de extra bestelde kroepoek vergeten. Eten was weer goed

N. Schaapkens
13 april 2022

Zeer snelle levering, goed warm en smaak is zeer goed.

Marion
11 april 2022

Was heerlijk

Roman
11 april 2022

Helemaal in orde. Snelle en vriendelijke service. Eten was goed en lekker.

Huub
11 april 2022

Netjes op tijd & overheerlijk.

Celina
10 april 2022

Altijd erg lekker! Dankjewel wel weer en tot de volgende!

Marcel
7 april 2022
Aaron
4 april 2022

Via online besteld en snel klaar op aangegeven de tijd , Lekker pokebowl en gyoza

Jo Braeken
3 april 2022

Zeer goede kwaliteit en prima op tijdbezorgd.

Helen
29 maart 2022

mooi op tijd bezorgd en alles was heel lekker

Michael
28 maart 2022

Vers, smakelijk en vlug bezorgd. Jammergenoeg een aantal verkeerde gunkans geleverd, maar men bood verschillende goede opties om dit probleem te verhelpen. Zo te zien is het menu ook uitgebreid met een aantal smakelijke nieuwe opties!

Marcel
27 maart 2022
Sjaak
26 maart 2022
Ed
24 maart 2022
Cindy
24 maart 2022

Weer heerlijk gegeten. Bezorging top,vriendelijke bezorger.

Nicolle
24 maart 2022

Lekker eten. Mooi op tijd bezorgd!

Nicole
21 maart 2022

Helaas ipv de tomatensoep een portie saté! Maar alles was heerlijk, ook de saté

Hollanders
21 maart 2022

Voor de 3e keer een incomplete bestelling….. we misten weer 2 betaalde gerechten. De vorige keer heb ik meteen gebeld maar werd in de wacht gezet en vergeten ! Helaas was er nu iets bij wat ook nog eens oud was ( “ verse” zalm) en de saus was bedorven . Erg jammer want tot die tijd was t altijd goed en compleet maar na 3 missers bestellen wij niets meer !

Bjarne
20 maart 2022

Had afgehaald. Moest niet te lang wachten. Lekker sushi gegeten!

Aaron
16 maart 2022

Snel op tijd afgehaald en het is lekker eten

Ewa
7 maart 2022

Perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

r.hellenbrand-straten
7 maart 2022

Het eten was voortreffelijk,alleen er zat geen bami bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim
7 maart 2022

Het was weer lekker.

M. H.
7 maart 2022

Zoals vanouds heerlijk gegeten, de bezorgtijd was prima en de bezorger was zeer vriendelijk! Echter, bij de vorige bestelling heb ik aangegeven dat het al 3 keer is voorgekomen dat bestellingen incompleet zijn, doordat sommige bijgerechten worden vergeten terwijl deze uiteraard zijn betaald. Door de bestelling van gisteren wordt dat de 4e keer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
6 maart 2022

Toen er na anderhalf uur nog niks geleverd was ben ik gaan bellen, werd ondanks mijn nee in de wacht gezet, de beantwoorder zat in spitsuur en was daardoor kort. Ik mocht over 10 minuten terugbellen aangezien mijn bestelling nog niet de deur uit was dan had hij tijd voor mij om mijn geld te retourneren. (Wat in ondertussen wel wilde) pardon... terugbellen en dan weer in de wacht gezet moeten worden... dacht het niet. Ineens was mijn bestelling wel klaar en ging nu de deur uit waardoor ik na bijna 2 uur mijn eten kreeg. Het eten was goed, maar ze zijn daar de laatste tijd erg onderbezet waardoor ik al een keer koud eten kreeg en nu dus veel te laat. Waardeloze personele inzet op spitstijden dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
6 maart 2022

Super , Het eten was warm en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Albert
4 maart 2022
Anoniem
3 maart 2022
Marcel van Oppen
2 maart 2022

Het eten was wederom super, zoals vanouds. De chauffeur had ons alleen de verkeerde bestelling gegeven,maar daar was hij al naar 10 seconden achter en heeft hij de goede bestelling afgegeven. Maar dat is een kleinigheidje, waar gewerkt wordt,kunnen ook fouten gemaakt worden,we zijn per slot van rekening allemaal mensen. Maar nogmaals,verder was alles goed, we zullen nog vaker bestellen, ga zo door👍👍👍👍👍

Ivana
1 maart 2022

Ik vond het jammer dat ik een uur en 10 minuten moest wachten op me bestelling ook toen de bestelling aankwam dat de soja saus was gevallen in de zak dus er maar een restje soja saus in het bakje zat. ik vond dat de bezorging veel beter kon want ik bestel vaker hier en dan is het hier uiterst in 30 min en duurt het niet 1 uur en 10 min

Theo schroijen
28 februari 2022

Jammer dat jullie de opmerking niet lezen,dit is niet de eerste keer.

maria kirsch
28 februari 2022

Ik had 2x3 zalm en kaas maki besteld, en nog 1 x extra zalm met kaas nigiri, maar die waren er niet bij. daarvoor in de plaats sushi's die ik niet had besteld. Bovendien smaakte de spicy tonijn zurig

Marco
28 februari 2022

Goede kwaliteit en bezorging weer netjes. Verbeterpunt is een melding dat het eten klaargemaakt wordt, het eten onderweg is. Een verwachte bezorgtijd. Ik heb niks van dit alles mogen ontvangen helaas.

Frank
27 februari 2022

Wederom heerlijk, prima!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A van der Bijl
27 februari 2022

zoals altijd zeer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
25 februari 2022

Altijd goed verzorgd, heerlijk eten!

Marie
19 februari 2022
Josh
19 februari 2022

Lang moeten wachten, jammer

Melania Bonnie-Douwes
19 februari 2022

Heel tevreden. Heerlijk.

Jojo
18 februari 2022

Lekker vlot kunnen afhalen binnen de tijd en dat op een vrijdagavond rond etenstijd. Nemen ook de moeite de opmerkingen te lezen en de bestelling aan te passen. Blij om vaste klant te zijn!

J. Huizinga
13 februari 2022

Zoals altijd prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eisinga
13 februari 2022

Lekker en snel bezorgd

Angela Bruynswyck
12 februari 2022

Eten super lekker. Bezorging kwartier te laat (terwijl vroeg op de dag). Geen staafjes en heen sojasaus erbij

Maud.
11 februari 2022

Eindelijk eens Chinees eten met smaak. Niet de standaard, smakeloze Chinees. Babi spek, kip met knoflook en saté de Kroon. Niet goedkoop, maar ik geef liever iets meer uit en het smaakt goed.

l.v.d.b.
9 februari 2022

De kwaliteit van het eten is uitstekend, maar het zou warmer mogen zijn...Misschien andere manier van inpakken?... verder heel tevreden over de service...ga hier zeker nog eens bestellen...

Spronck
7 februari 2022

Heerlijke sushi, bezorging stipt op tijd. Helemaal tevreden!

Gertie
7 februari 2022

Super lekker en netjes optijd.

AFK
6 februari 2022

Bij binnenkomst bleek het al chaos. Ik had mijn bestelling geplaatst zodat ik deze om 20:00 uur kon ophalen. Rond 19:50-19:55 uur was ik aanwezig, echter heb ik tot 20:05 ongeveer moeten wachten tot er iemand bij mij kwam om te vragen of ik reeds besteld had, dit terwijl een heel aantal medewerkers achter de bar gezellig aan het kletsen en drinken was. Rond 20:20 werd gezegd dat mijn bestelling klaar was, helaas bleek er een verkeerd gerecht gemaakt te zijn waardoor ik nogmaals kon wachten. Uiteindelijk heb ik om 20:35 mijn eten gekregen. Als goedmakertje kreeg ik extra veel sojasaus bij mijn bestelling die totaal overbodig was. Eten was erg lekker. Ik vind het ook niet erg om te moeten wachten. Wat ik ze wel kwalijk neem, is het gebrek aan communicatie. Het duurt maar enkele ogenblikken om aan te geven dat het langer duurt dan verwacht.

Marion
5 februari 2022

Levering was een dik half uur te laat. Een telefoontje hierover zou fijn geweest zijn.

Wilko Coenen
4 februari 2022
Fam. Jongen
4 februari 2022

Elke keer weer heerlijk eten. Wij bestellen niet vaak iets, maar als we bestellen dan echt bij De Kroon. Smaakt altijd subliem!!! Echt een aanrader voor iedereen die van chinees en sushi houdt. 😍🍣🥠🥟🍚

Geurts
31 januari 2022
r.hellenbrand-straten
30 januari 2022

Het eten was heerlijk,niets aan toe te voegen.helemaal op tijd bezorgd.Voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De heij
29 januari 2022

Het was niet lekker maar super lekker 😋 heerlijk

M. H.
29 januari 2022

Wederom heerlijk gegeten. Jammer genoeg is het de 3e keer dat de bestelde kroepoek niet wordt meegeleverd.

Clara
27 januari 2022

Het was heerlijk 👍

Ilse Bloemhof
27 januari 2022

Het was allemaal ontzettend taai en droog. 55€ weggegooid.

Janssen
23 januari 2022
Marion Timmermans
23 januari 2022

De sushi’s waren weer heerlijk!

Patrick Klasens
22 januari 2022

Netjes op tijd en zeer lekker!

Elleke Gerits
21 januari 2022
Marcel Jen i Sen
20 januari 2022

Heerlijke Sushi ,vers en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo schroijen
20 januari 2022

Eten was goed,alleen was de deksel van de het ei open,waardoor alles door de hele zak lag.erg jammer.

Roger
17 januari 2022

Plus punt , snelle bezorging, eten is warm , bezorger is vriendelijk, prijs is oke. Enig minpuntje, de koe loe yuk was erg hard van korst en vlees.

Nathalie
16 januari 2022

Erg lekker!! Vriendelijke bezorgster! En snel bezorgd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stevens
15 januari 2022

Poke bowl en sushi op de kop bezorgd gekregen. Jammer!!

Linda van der roest
14 januari 2022

Complimenten voor de kwaliteit en levering, super!!

Ingrid Baljé
10 januari 2022

Het was heerlijk...snel en goed verzorgd...

De heij Yvonne
10 januari 2022
Daniëlle
10 januari 2022
Schmitz
9 januari 2022

Was erg lekker en goed verzorgt

Gertie
4 januari 2022

Netjes op tijd, alles goed.

Enrico Marti
4 januari 2022
Linda
4 januari 2022
Vleugels
3 januari 2022

Ondanks de drukke 2e januari bestelling toch snel en correct geleverd na een probleem met de app.

Jeroen Schilder
3 januari 2022

Net als vorig jaar was het één complete chaos op Nieuwjaarsdag. Wij hadden eten besteld voor 18 uur en dit werd uiteindelijk rond 19:30 uur bezorgd. Wij begrijpen de drukte op een dag als deze, maar ik zou adviseren om het toch anders te gaan doen. Werken met tijdsloten en misschien met een bepertker menu? Je kunt geen ijzer met je handen breken, maar dit is wel wat jullie proberen te doen. Tegen beter weten in. Het eten was overigens, net als altijd prima!

Miriam
2 januari 2021

Bami pangang was weinig saus. Sate voor de helft gevuld met saus. Bami was een kleine bak. Te veel deeg om de garnalen

Sandra
1 januari 2021
Daniëlla
31 december 2021

Top

Angela
31 december 2021

Eten was koud. Wel precies op tijd geleverd en goede kwaliteit

Yvonne
29 december 2021

Weer heerlijk gegeten :-)

Silke
28 december 2021

Vriendelijke bezorging Lekker zoals altijd

van de Wal
28 december 2021

Heerlijke sushi en ook ruim sneller geleverd als was gezegd!

Paul van den oever
27 december 2021
maria kirsch
27 december 2021

Zeer tevreden over de kwaliteit en over de bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacques
26 december 2021

Stipt en overheerlijk, zoals altijd 😋😋 Leuke bezorging, en ook met 2e kerstdag TOP 🥰🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sha
26 december 2021

Beste Sushi!! Snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.Lokken
26 december 2021

Het eten was uit de kunst!

Nicole linssen ariesen
25 december 2021

Het was heerlijk! Maar helaas de eerste keer de verkeerde bestelling gekregen! Gelukkig werd ik gebeld toen ik nog in de auto zat. Dus teruggereden en omgeruild.

Peter
20 december 2021

Eten was prima, zeker een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

r.hellenbrand-straten
20 december 2021

Het was weer perfect.het eten en ook de bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Menick
19 december 2021
Andrea
17 december 2021

We zijn beter gewend.. loempia's waren koud en de poke bowls door elkaar geschud.. ( en crabsticks erin ondanks vraag er niet in )

Linda
16 december 2021

Super snelle bezorging (donderdag avond). De Indische rijsttafel voor 2 personen, met extra sate en extra bami besteld voor 2 personen en een kind. Was heerlijk, vooral de rundvleesjes in 2 soorten saus. De boontjes vielen wat tegen. Maar overall zeker voor herhaling vatbaar.

Scott
13 december 2021
Juhnny
13 december 2021
Frank Tummers
13 december 2021

Lekker gegeten en op afgesproken tijd aan de deur afgeleverd. TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
11 december 2021

Was super (Peking eend en een Bowl met runderfilet)

Dorien
11 december 2021

Normaal gesproken keurig op tijd, dit keer bijna een uur te laat.

Silke
7 december 2021

Super lekker

Piotr
7 december 2021

Ales goed.

Veeneman
5 december 2021

Nieuwe eigenaren zijn duidelijk te merken, helaas vooral de Sushi niet meer de smaak zoals het was!

Essers
5 december 2021

Lekker eten. Precies op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger. Zeker voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabrina
3 december 2021

De bami had wat warmer gemogen maar de smaak en kwaliteit waren zoals altijd perfect. We hebben gesmuld.

Michaéla
2 december 2021

Alweer de extra kroepoek vergeten

Ilona
29 november 2021

Bezorging netjes op tijd en het eten was heerlijk. Een echte aanrader!

fam. Kwee - Treebeek
29 november 2021
Bedet
29 november 2021

Werden nagebeld dat er iets fout was gegaan bij de bestelling en moesten of 3 euro bijbetalen of het eten teruggeven (waarna het waarschijnlijk wordt weggegooid) wat we nogal vreemd vonden. Ook was de kwaliteit (van bv de pekingeend) niet wat we verwacht hadden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. H.
27 november 2021

Heel lekker eten! Voor het eerst besteld en zeer tevreden over kwaliteit en kwantiteit

Desiree
27 november 2021

Heerlijk eten. Je proeft de versheid van de producten. Het vlees is zeer mals. De babi spek is een absolute aanrader evenals de gebakken bananen. Ze raden zelf af de om de loempia te laten bezorgen, maar ook deze was overheerlijk. Met recht vijf sterren.

r.hellenbrand-straten
22 november 2021

Het eten was weer voortreffelijk heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silke
22 november 2021

Smaakt zoals altijd lekker

Patrick
21 november 2021

Bestelling was niet volledig geleverd. Afgesproken is dat we dat tegoed hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S van Weersch
16 november 2021
Remco vonken
14 november 2021

Zeer lekker erg beleef en vriendelijk voor herhaling vatbaar

r.hellenbrand-straten
8 november 2021

Het eten was voortreffelijk en de bezorging was perfect.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
6 november 2021

Top eten, snelle bezorging, fijne service van het huis!

S. Beij
6 november 2021

Heel lekker eten! Goede service, Lekker vers en veel! We hebben genoten van het lekkere eten :) 1 minpunt, 2e x dat ik aangeef of ze willen aangeven of er ergens ananas in zit ivm een allergie en dit stond er alweer niet op! 1 voordeel we kennen de recepten en heb genoeg mensen om me heen die het kunnen proeven!

Eduard
4 november 2021
S. Van Weersch-Wijnen
3 november 2021

Heeeerlijk gegeten. Bestelling geplaatst voor 18.00 uur. Perfecte verzorging op afgesproken tijdstip!

Giua
1 november 2021
Marcel
30 oktober 2021
Ad van der bijl
25 oktober 2021

uitstekende kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieters
24 oktober 2021

Makkelijk te bestellen. Duidelijke site Eten is heerlijk Bezorgen is snel

G.E à Campo
24 oktober 2021

Bij bestellen on_line dan is de bestelling op tijd klaar, wij mogen blij zijn met zo een goed Chinees/japans restaurant in onze nabijheid. Hoedje af voor de kok(s) en verder personeel.

Miriam Hermans
19 oktober 2021
Timmermans
18 oktober 2021

Weer zeer tevreden…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia van Lent
14 oktober 2021

Zoals altijd, ontzettend lekker.

Meggie Schreurs
11 oktober 2021

Erg snelle bezorging eten was lekker

Roger
11 oktober 2021

Netjes op tijd geleverd, eten zoals altijd goed. Kroepoek zou lekker zijn geweest

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda Uranka-Reulen
6 oktober 2021

Heerlijke Pokebowl. Alleen waren sommige stukjes bief taai en zaten er veel pezen in dat vond ik minder. Volgende keer zal ik die met kip proberen. Voor de rest was het super.

A van der Bijl
4 oktober 2021

Bestelling goed kontroleren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ashanti Hernandez
2 oktober 2021
Miriam Vondenhoff
30 september 2021

Super snel geleverd nog geen 20 minuten later, eten was heerlijk!!

Anonymous
28 september 2021
Karen
26 september 2021

Weer lekker gegeten! Erg fijn de combinatie sushi en Chinees én dat het bezorgd kan worden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smit
26 september 2021

Bezorging was dik een uur te laat zonder dit te communiceren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Besteman
24 september 2021

Voor het allereerst was het eten niet lekker. We kregen rijst ipv nasi. Het was sompig, ook de bami was slecht. Het leek wel van gisteren opgewarmd. We zijn vaste klanten en genieten altijd volop van het zalige eten. Vandaag was gezien de normaal zeer hoge kwaliteit een mega teleurstelling.

Eisinga
24 september 2021

Heerlijk gegeten

Nancy
20 september 2021

Normaal gesproken is het eten goed. Dit keer was het niet goed. De cassave kroepoek was oud, nasi gekregen i.p.v. bami en de saté was koud. De gebakken spek was ook bijna niet gekruid. Teleurstellend!

Timmermans
20 september 2021
Peter van Weert
17 september 2021
Diana Moolevliet
13 september 2021

Eten en bezorging waren dit keer top!

John Kuijpers
9 september 2021

De kwaliteit van het eten is goed. Echter al voor de tweede keer wordt niet alles dat is besteld en betaald geleverd (niet alle porties miniloempia/bij de nasi compleet wordt de kip en saté niet geleverd, alleen de bak met nasi). Bij het melden via de telefoon moet je dat 2 keer uitleggen en blijft men volhouden dat men het zelf heeft ingepakt en het klopte. Uiteindelijk wordt dat wat ontbreekt wel geleverd maar intussen wordt de rest van het eten warm of mis je de combinatie (en daarvoor bestel juist een nasi compleet). Bij het alsnog afleveren worden geen excuses aangeboden. Jammer. Volgende keer weer zelf halen en ter plekke controleren.

Paul
8 september 2021

Zag er smakelijk uit en dat was het ook. Bovendien een snelle bezorging. Kortom TOP.

Elleke Gerits
6 september 2021

Zoal altijd op tijd met een heerlijke maaltijd. Alles vers gemaakt en van

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Jongen
3 september 2021

Altijd heerlijk eten. Nooit iets op aan te merken. Levering ook elke keer zeer vlot en vriendelijk. Top restaurant.

Edna menick
30 augustus 2021

Lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
30 augustus 2021

Een aantal verkeerde gerechten bezorgd. Hiervan zou een aantekening worden gemaakt. Verder bleek bij het uitpakken dat de aanwezige saus rijkelijk uit de bakjes was gelekt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Giel Campo
30 augustus 2021

Chineese rijsttafel heel erg lekker.

Familie beij
28 augustus 2021

Het eten was mooi optijd! Vooruit besteld! Een ding was niet bijgeleverd en dus toen ik belde waren ze een beetje verrast.. Dat ze het niet meer kwamen brengen dat snapte ik, en toen ik opperde het te halen was dit helemaal prima! Goed eten! Altijd lekker!

Marcel
28 augustus 2021

Heerlijk.

Diana
27 augustus 2021

Helaas dit keer de grote kiploempia niet meegeleverd. Meteen gebeld. Ze gaven aan het nu te druk te hebben de loempia alsnog te bezorgen. Jammer om dit te horen als vaste klant.

Nico
26 augustus 2021

Uitstekend van smaak, en snel geleverd

Ger deguelle
25 augustus 2021

Zo als gewend was het weer top eten

Khososi Nikjeh
24 augustus 2021

Eten was niet heeel warm. & geen sojasaus of andere sauzen bij de gerechten waaronder 3 sushi gerechten. Gelukkig had ik zelf een extra saus besteld.. normaal kreeg je genoeg sauzen van alles. Jammer dit..

Simone
24 augustus 2021

Dit keer was het helaas echt slecht (was eerder altijd super goed!) Oude -eerder gebruikte en - opnieuw gefrituurde garnalen gebruikt in de "Ebi maki de kroon" en de "Green Dragon roll" (beide luxe special rolls..) Daardoor compleet volgezogen met frituurvet, keihard, verschrompeld en niet meer te eten. (je proeft dan alleen maar ranzig vet) Beide rollen konden direct de prullenbak in, wat jammer is, want de rest van de ingrediënten waren duidelijk wel super vers. Dit soort dingen moet je als restaurant niet willen en doen. Temaki s waren wel vers en echt heerlijk!! De bezorger was zeer vriendelijk maar wel ruim 45 minuten later dan aangegeven en dat op een "gewone doordeweekse maandag". Jammer! Het was niet de service en kwaliteit die we gewent zijn van de Kroon. Mijn partner en ik hebben beide genoten van onze temaki s en daarna konden de hoofdgerechten (en dus ook 22,50) de prullenbak in en hebben we een tosti gemaakt :-( Zonde, we hadden zo n zin in sushi!!

Annemiek Gotjé
22 augustus 2021

Helaas kwam de bestelling drie kwartier later dan aangegeven. Wij aten altijd graag de babi pangang speciaal. Dit was de eerste keer bij de nieuwe eigenaren. (Zo vreemd dat niemand hier iets over schrijft) Helaas totaal anders van smaak dan vroeger. Ook de ‘halve’ bakjes nasi en bami vinden wij erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S Wijnen
21 augustus 2021

Helaas heel oude zure komkommer salade. Komkommer slap en sommigen uitgedroogd. De rest was prima!

Johnen
20 augustus 2021
Margareth Pijls
16 augustus 2021

Zeer snelle bezorging. Heerlijke sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd Bos
15 augustus 2021

Het eten was meer dan 40 minuten te laat,gebeld naar de kroon maar niet geholpen aan de telefoon terwijl wij ze gewoon hoorde kletsen na 13 min neergelegd. Slechte bediening helemaal aan de telefoon,dat zijn ook klanten. En ook gewoon te laat bezorgen. Slechte zaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

m.schmitz
15 augustus 2021

het bakje met sojasaus had gelekt dus alles zat onder de saus...maar de sushi was heerlijk

De heij
12 augustus 2021
Pascal Severijnen
8 augustus 2021

Sushi rijst waren veel te los en vallen uit elkaar en ook niet te eten en ook in de tas verpakking van sushi saus erop geheel doos vies geworden. De bezorgen dikke half uur te laat was plan om 20:40 uitgeleverd om 21:20 uur. Dat vindt ik zeer jammer.... Ik hoopt dat u goede service of iets oplossing vindt. Als u mij spreken graag alleen via mailen. Liever niet bellen verband doofheid.

Angela Bruynswyck
8 augustus 2021

Eten was erg lekker. Bezorging maar 2 sterren. Was wel netjes op tijd maar bij een bakje was de saus uit gelopen (niet goed dicht? Bij transport om gekiept?) En alle bakjes zaten onder de saus.

D
7 augustus 2021

Het is zoals altijd heerlijk. Alleen waren de bakjes al niet groot, maar nu lijken ze nog kleiner te zijn geworden. Zeker de bakjes nasi niet in grote bakken vind ik erg jammer voor 35eu. Er zat in de nasi ook 1 stukje vlees en 1 stukje ham in het midden, voor de rest niet. Het is wel altijd heel lekker, dat wel alleen wordt het steeds minder qua portie en bakjes.

M Geurts
7 augustus 2021

We zijn heel erg tevreden👍👍👍

Ger deguelle
6 augustus 2021

Top eten .

Wesley
6 augustus 2021

Krab/surimi bij een vegetarische poké bowl, wij waren met stomheid geslagen. Daarnaast waren de loempiaatjes deeg met een sprietje groenten. Desondanks dat zij dit fijn oplosten door een nieuwe portie te sturen zonder krab is het voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ger deguelle
5 augustus 2021

We genieten altijd van al het lekkers

Chris
5 augustus 2021

Bezorging duurde langer dan aangegeven, uiteindelijk 1,5 uur gewacht. Gyoza ontbraken, maar zijn meer dan een uur (!) later alsnog netjes nagebracht, maar waren ijskoud. Saté de Kroon was enorm zout, echt ik houd van zout, maar dit was zelfs voor mij echt teveel. Lijkt de laatste tijd allemaal wat minder te worden dan voorheen, jammer. Kan een keer gebeuren, maar blijf op de kwaliteit letten en minder met zout. Vorige keer ook al erg zoute gerechten.

Sas
2 augustus 2021

1e bestelling... Zeker voor herhaling vatbaar!

Wanders
2 augustus 2021

De zeewier veel te zout , 1 klein mini potje bij 2 zakken garnalen , zelf saus moeten maken . Iedere keer kloppen er dingen niet bij een bestelling , we zijn het langzaam moe bij de Kroon , gaan het bij een ander maar eens proberen !

Ingrid D.
1 augustus 2021
Rachel Vervloet
28 juli 2021

Na een klein foutje kreeg ik de bestelde sushi alsnog..Daarvoor dank.de sushi en garnalen zijn heerlijk

Eric
28 juli 2021

Vandaag kreeg ik iets na 17 uur mijn bestelling. Ik had 3 porties ebi tempura besteld maar ik had maar 1 portie in de tas. Ik heb dit aan de bezorger door gegeven ( de oudere meneer) en hij zei dat de 2 andere porties na bezorgd zouden worden. Ik ben tot 18:20 thuis gebleven maar ik heb niks meer gekregen. Dit is dus waardeloos

maria kirsch
26 juli 2021

Bij mijn bestelling van 24-7 was er een verkeerd produkt geleverd. Ik heb meteen gebeld met een zekere A ping?. Deze vertelde mij dat ik dit bedrag ad. 8,40 bij een volgende bestelling in mindering zou kunnen brengen, maar hoe moet ik dat dan doen. Voor zover ik weet kan ik alleen een code van een volle spaarkaart invullen

Nina
25 juli 2021

Altijd heerlijk eten (zowel de sushi als de Chinese gerechten) en snelle bezorging die overeenkomt met de vooraf aangegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JoCh
25 juli 2021

Ontzettend lieve mensen die graag rekening houden met de gasten om ze lekker eten aan te bieden. Aanrader!

Giel à Campo
24 juli 2021

zoals altijd erg lekker

Jeffrey
22 juli 2021

Eten smaakt goed en bezorging super snel door een leuke dame.Alleen vind ik de Indische rijsttafel van 40 euro minimalistisch.Alles in halve bakjes en niet de diepere bakjes.Voor mij toch niet voor herhaling vatbaar. Helaas.

Jessy
21 juli 2021

Biefstukblokjes waren ijskoud, had eten om 16U via website besteld voor levering om 19uur, kwam om 19:39 aan. Heb zelfs moeten bellen waar het eten was. Niet leuk om eten te laat te ontvangen en ook nog koude biefstuk blokjes die warm horen te zijn. Valt me tegen van jullie :(

Dora
20 juli 2021

Snel bezorgd, lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reich
18 juli 2021

Was zoas altijd erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjen
16 juli 2021

Zoals altijd heerlijk gegeten en een kwartier eerder bezorgd dan beloofd! :)

Paula
16 juli 2021

We missed the dumplings 😞 the rest was delicious!!

Anita
15 juli 2021

Zoals altijd goed verzorgd, lekker vers en netjes bezorgd

Sjaak
11 juli 2021
Rick
4 juli 2021

Bijna alles was goed ze waren de biefstuk in pepersaus vergeten , heb paar x proberen te bellen maar geen gehoor wel jammer eten is altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Zyzik
4 juli 2021

Jammer eerste keer bestelling niet compleet we hebben 2 x mosselen besteld en maar 1 x ontvangen heb probeert te bellen maar werd niet opgenomen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingeborg von Liebenstein
3 juli 2021

Prima verzorgd. Alles was lekker vers. Zoals gewend….. ik bestel nog vaker en ben altijd heel tevreden. Aanrader👍🏻

Jolanda
3 juli 2021

Sushi was heerlijk...alleen niet heel vast 'gedraaid' ...en ik had dubbele soya zat er niet bij ..erbij gezet geen wasabi enn? En t zat er toch bij. Jammer.

Sandra
1 juli 2021

Bezorgd op afgesproken tijd

Suzanne
1 juli 2021

Hadden sushi besteld met banaan, helaas zat hier vis in. niet beschreven op de site. Kwaliteit vonden we in vergelijking met andere sushi restaurants minder.

Elleke Gerits
30 juni 2021

Heerlijk gegeten, super pservice en bezorging op afgesproken tijd.

Miquel
30 juni 2021

Het was veel en lekker maar wel erg jammer dat de vegetarische variant toch crabsticks (witte vis) bevatte.

Albert
27 juni 2021
Van Ast
26 juni 2021

Sushi (special rolls) was onder de maat en over de top, topping leek wel frites speciaal.. volledig uit balans qua smaak. Soyasaus smaakte naar puur zout. Bezorgen duurde lang, 1,5 tot 2 uur, hoewel onze straat wel afgesloten was.

Joa
22 juni 2021

Altijd lekker, doen ook niet moeilijk over een kleine (reële) aanpassing in een box (sommige restaurants doen daar moeilijk over). Altijd vriendelijk. Aanrader.

Baggen
21 juni 2021

Heerlijke sushi

Kimberly & Xander
21 juni 2021

Personeel was vriendelijk, snelle service en eten was in orde. Ei en ham bij de nasi krijg je ook niet overal, alleen jammer dat de fu yung hai was aangebrand. Zal vast eenmalig zijn geweest. 2-3 personen maaltijd kunnen wij met 2 makkelijk 2 dagen van eten.

Frank Tummers
21 juni 2021

prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rebecca van Dijk
20 juni 2021

Het eten was heerlijk!! Alleen jammer dat de soja boontjes nog bevroren waren... We hebben ze in de magnetron gedaan en alsnog opgegeten.

Hein van Kuijk
19 juni 2021

Straat waar ik niet met de auto kan komen, Waardeloze bezorger zal hier ook nooit meer iets bestellen.

Rachel
18 juni 2021

Heerlijk gesmuld...snel thuisgebracht en perfect op temperatuur.

Ans Janssen
14 juni 2021

Perfect !! Heerlijk gegeten. Gerechten waren goed warm. Tijd die we vroegen te bezorgen was helemaal goed. Kortom, 👍👍👍

M t h
13 juni 2021

De poke bowl is echt een aanrader erg lekker! Maar ook de sushi vers en super lekker!

Gerits
11 juni 2021

Snelle service en heerlijk gegeten. We blijven erbij, de beste Aziatische keuken in Heerlen

Ni o
10 juni 2021

45 min te laat, het stond klaar maar vergeten te leveren. Heb het thuis weer moeten opwarmen.

Irma van Dijk
8 juni 2021

Super snel en heerlijk vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
6 juni 2021

Heerlijk gegeten en op afgesproken tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Verbeek
6 juni 2021

Alles was prima voor elkaar. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar. Top

Frits Holtman
4 juni 2021

Zeer goed van smaak en lekker warm ik zou zeggen een 10!!!!

Wiel Ritterbeeks
4 juni 2021

Heerlijk en mooi op tijd ! Volgende keer weer.

Peter
4 juni 2021

Nou ik heb alleen maar lof op de aflevering en hoe smakelijk alles was. Kip knoflook met rijst en vooraf sushi. Met een tomatensoepje. Het was erg lekker. Hou dit vol. En vooral op de afgesproken tijd afgeleverd, Top.

Samantha
31 mei 2021
Anita
30 mei 2021

Zoals altijd heerlijk vers, goede temperatuur en nette bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van den Berg
30 mei 2021

Lekker

Jose Bormans
29 mei 2021

Super lekker!

Pascal
28 mei 2021

Een restaurant waar kwaliteit op 1 staat! Heerlijk eten , grote hoeveelheden, goede service en dat voor een schappelijke prijs. Een aanrader voor iedereen die van Heerlijk eten houdt.

Cyrille
28 mei 2021

Kwaliteit is zeer goed en de bezorging is waanzinnig goed... in “ no time” staat de bezorgster voor de deur... zal waarschijnlijk ook komen omdat ik (hemelsbreed) 50 meter er vandaan woon 😅 maar neemt niet weg dat ik de kroon uitstekend vind !!

Jess
28 mei 2021

bezorging stipt op tijd, zat 1 zwarte haar in mijn sushi rijst. maar verder zoals gewoonlijk altijd heerlijk

Lontho
27 mei 2021

Zoals iedere week, weer een topkwaliteit !

De heij
26 mei 2021
antonio
25 mei 2021
Celina
24 mei 2021

Het was echt heerlijk! zeker voor ons van herhaling vatbaar!! En z'n lief ketingkje gekregen! Dankjewel

A van der Bijl
24 mei 2021

uitstekende kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smeets
23 mei 2021

Op tijd, meer dan genoeg, en heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
23 mei 2021

Alles lekker vers en smakelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MM
23 mei 2021

De bestelling gaat nu 100% goed via de website waarbij je VOORUIT kunt betalen en NIET met cash geld hoeft hannessen. De levering is altijd STIPT. Echter gerecht 44: Tahoe met Varkenshaas en Garnalen, bleek louter uit Tahoe en Groente te bestaan terwijl ik daarover eerst nog telefonisch contact gehad heb, om te vragen naar dat gerecht. Ik zoek juist naar een gerecht waar zowel Tahoe, vlees als vis of garnalen in zit dus helaas ging dit NIET goed....

Elke
22 mei 2021
Marion
17 mei 2021

Zeer tevreden over de geleverde maaltijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Armand
16 mei 2021

Snelle bezorging en heerlijke sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hellenbrand
16 mei 2021

Heerlijke goed gevulde loempia! Vriendelijke bediening bij afhalen.

Marcel
16 mei 2021

Overheerlijk

Marion
16 mei 2021

Zoals altijd: TOP!

Van Dijk
16 mei 2021

Heerlijk gegeten weer

Claudia
15 mei 2021

Lekkere sushi als altijd, mooi opgediend, en uiterst snel bezorgd !! Super !!

Regina
14 mei 2021

Heerlijke sushi, keurig op tijd bezorgd. Gewoon goed, zoals altijd.

Sandra
13 mei 2021

Vriendelijke mensen en super lekker eten. Goed verzorgd.