Beoordelingen van De Kroon Heerlen
Recente recensies
Michael Wirthgen
Heerlijk eten!
Rob
Prima gerechten als vanouds 👍🏻😋
Mieke
Heerlijk !!
Jan
Kitty
Bjorn
Mooi op tijd bezorgd en goed heet. Vriendelijke bezorger. Eten was erg lekker.
Tanja
hoppener
precies op tijd klaar heerlijk gesmuld
Cor
Zoals altijd een top eten, heerlijk van smaak en de bezoger is er op de afgesproken tijd en vriendelijk. Echt een aanrader.
P.weber
Laurens
Was al weer een tijdje geleden dat we Chinees gegeten hadden,Tjap tjok & de Pekingend waren weer lekker als vanouds!
D
Klaar op de afgesproken tijd. Alles was heerlijk! Warm en koud, we hebben genoten.
Natascha Geurts
Vorige week soort gelijke bestelling gedaan , deze was veel lekkerder ( verser ) sushi nog lauw ingrediënten vers . Bestelling van gister uit de koelkast sushi , je zag en proefde het meteen. Van met liefde vers bereid naar restjes van t weekend leek het wel . Erg jammer voor vaste klant
Lucia Wezepoel othmer
Tatjana
Vorige bestelling waren meerdere sausen gelekt door de gehele bezorgtas. Laatste bestelling 3 uur lang moeten wachten, waarin 2x gebeld en werd gezegd over 30minuren is het er, wat niet het geval was. Service is achteruit gegaan. Niet gewend. Bestel al jaren. Het warme eten was ook koud.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
A. Heerlen
De pokebowls en sushi zijn heerlijk vers. We zijn erg tevreden! Zeker een aanrader.
Ronald Bartels
Eten is zoals altijd goed. Maar, helaas was het niet warm toen het bezorgd werd. Heb het in de magnetron moeten opwarmen. Het gekke is dat het restaurant om de hoek ligt dus zou gewoon nog warm moeten zijn.
Rosanna Soons
Wederom zeer tevreden. Heerlijke Sushi. Na de bestelling telefonisch contact gehad betref de tijd van de bestelling. Goed geregeld en klant gericht.
PietB
Het was moederdag, dat wel, maar 2 uur te laat bezorgd ondanks meerdere telefoontjes is een wanprestatie.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Johan Pluijmen
Alles was eigenlijk goed, we hebben ook begrip dat het een topdrukte is met moederdag, enkel 3 uur over een bestelling doen vond ik wel een beetje teveel van het goede, 18.11 besteld en ong. 21.00 bestelling bezorgd gekregen. nogmaals verder was alles prima....
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dirk Paulissen
Als vaste klant bestel ik notenboom niets bij jullie. Altijd keurig geregeld en op tijd. Vandaag was ik echter erg teleurgesteld in het feit dat ik 2’uur op mijn bestelling heb moeten wschten.’Mijn gasten zijn naar huis gegaan en dat vond ik erg jammer. Ik heb 3x gebeld. Ik ben benieuwd hoe jullie dit de volgende x beter doen. Erg jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ada
Het eten was weer lekker, alleen zou ik het heel fijn vinden als ze de bestelling een beetje netjes afleveren. Want een van mijn bestelling lag helemaal door elkaar
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nordia
Eten was heerlijkk
at
Ijs koud goed:)
K. de Vries
Gewoon heerlijk!!!!!!!!!!!! Alle ingrediënten super vers. Vriendelijke bezorging!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Roy
Gewoon goed! Ga zo door
Irma van Dijk
Er zat erg veel mais in de pokebowl en minder groenten dan ik gewend ben
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Geert Jan Van Breugel
Gebeld of de bestelling toch iets eerder bezorgd kon worden, dit werd direct gedaan! De kwaliteit is super, vooral de babi pangang was heerlijk en mals. Meer dan genoeg.
Kitty
Lekker eten, en altijd optijd . En het eten is altijd goed warm
Paul van den Boogaard
Ruim genoeg en juiste kwaliteit
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M veldman
Snelle bezorging En het was weer heerlijk
Roy
Was goed,
Monique van der Woude
Heerlijk eten ,warm en snel bezorgd ☺️
Ewa
Op tijd bezorgd. Alles was lekker, warm. Ik raad het aan!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maggy de Gruiter
Ga zo door
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ivana
Ih
1,5 uur alweer moeten wachten
Marion
De Bapipangang was deze keer beneden kwaliteit. Normaal is deze super lekker maar nu was het net “afvalvlees” met een bloem sausje dat erg korrelig was. Dit zijn wij niet gewend van de kroon. De bezorging was mooi op het afgesproken tijdstip.
Anita
Heerlijk en super snel gebracht
Vichy
Heel lekker eten en ik had een foutje gemaakt in de bestelling en dit hebben zij op hun kosten direct opgelost, heel aardig.
Roy
Eten was lekker, en snel geleverd
Rosanna
Heerlijke Sushi en Sashimi. Je krijgt er een potje gember, sojasaus, wasabi en chopsticks bij. Helemaal compleet om direct te beginnen met eten. Soms een snelle bezorging en als het druk is kan het lang duren. Ik vind het wel de moeite waard om te wachten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Chris
Marie-jose en Leon Bosten
Alles perfect verzorgd en bezorgd. De sushi was overheerlijk. Complimenten.
Inge
Altijd heerlijk hier. Nog nooit laten bezorgen, maar ook dit is goed verzorgd!
Marcel
Erg lekker. Tot de volgende keer.
Rene
Bekende goede kwaliteit van een smakelijke maaltijd, en goed warm bezorgd
Laurens
Het was weer een tijdje geleden dat we genoten hadden van de heerlijke gerechten van De Kroon. Deze keer lekkere garnalen, peking eend en Tjap Tjoy met kip, gecombineerd met mihoen, bami & nasi. En alles smaakte wederom verrukkeilijk!
Rosalie
Jordy
Het eten is altijd super goed! De site vind ik altijd een beetje puzzelen en niet echt handig in gebruik bij bestellen. Voor de rest toppers zijn jullie. We hebben weer heerlijk gegeten!
Elleke
Sylvia
Fenna Damoiseaux
Helaas was niet de hele bestelling compleet, de rest was wel heel erg lekker.
Heutz
Eten was weer prima, Online besteld, daar op afgesproken afhaaltijd nog 40 minuten moeten wachten.
Rene
Gewoon lekker gegeten. En precies genoeg voor drie man zoals beschreven. Ga zo door
René Willems van Lierop
Wij zijn altijd héél erg tevreden met eerder geplaatste bestellingen. Helaas bij deze bestelling 2 minpunten. Ik had een extra bak met bami besteld, deze zat er niet bij. Bij de bestelde bak Babi Pangang zat geen saus, alleen het 'droge' vlees en atjar.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mandy
Het eten was weer lekker (en weer veel te veel). Netjes bezorgd.
Erika
Hadden zonder champingobs besteld, zaten er toch helaas in, ook was het eten wauw. Na telefonisch contact te hebben gehad is het goed opgelost.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ivana
Eten was koud en vochtig niet lekker en hellemaal niet prijs kwaliteit ben beter gewend
Tals
Eten was goed gemaakt. Bezorger heeft gerookt bij het eten waardoor het erg naar sigaretten rook rook. Advies is om niet te roken bij het eten bezorgen.
H van DuinenHeyink
Heerlijke menu's van te voren telefonisch besteld en ong 20 minuten later opgehaald
Anoniem
Goed bereid, met knapperige groenten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
siegie
bram hugens
bestelling was ruim 2 uur later bezorgd zakje van de frieten viel uit elkaar van het vocht de krokante kip was koud
Wendy
Heerlijk gegeten!
Linda
Irene
Er werd maar de helft van de bestelling gebracht. Nadat we gebeld hadden, duurde het nog een half uur voor de rest kwam. Eten was wel.lekker.
Nathalie van Egdom
Sate en miniloempiaatjes waren heerlijk van smaak. Foe Yong Hai viel helaas erg tegen. Heel andere smaak dan ik normaal gewend ben.
Bert Quaedvlieg
Bestelling was helaas niet compleet.ipv 2× Sutekikyubu 铁板牛肉 maar 1 portie ontvangen. Daarnaast was de bestelling niet deugdelijk verpakt zoals anders waardoor de gerechten koud waren. Een mogelijkheid om schriftelijk te reageren ontbrak, hoe kan ik restitutie krijgen van het bedrag van het niet geleverde gerecht?
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Odilia
Het eten was lekker de bezorging wat laat
Henk
De koe luh yuk was zuur Was niet meer goed
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
TILLEMANS
Het eten was perfect en zeker voor herhaling vatbaar
Josh
Jammer dat de Bami klef was, rest was goed
Kitty
Marcel
Het eten was heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Priscella
Eten was echt superlekker weer
Bertina
Altijd lekker en smakelijk, dankjewel voor de goede zorgen.
H
Bami , nassi bakken zijn flink gekrompen voor 4 personen. Is echt niet voldoende.
R.
Altijd verse producten en de bezorging is ook top!
Ron
Levering gevraagd voor half 6. Was bijna 25 minuten te vroeg derhalve was het eten bijna koud toen mijn vrouw thuis kwam. Sate was droog en gewoon niet lekker. De rest was oke maar we zijn het hier beter gewend. Jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sandra
Bij mijn bestelling zat de sate er niet bij.
Wendy
Evelien
Voor het bestellen gebeld. Het zou een uur duren als ik nu bestelde. Het heeft uiteindelijk 2 uur geduurd. Tjap tjoy, nasi en bami waren lekker. De koe loe yuk en gepaneerde garnalen waren echt niet best. Vooral een hele dikke, smakeloze deeglaag.
Nathalie
Ik heb er al een mail over gestuurd. 2 uur moeten wachten. Eten niet vers, en verkeerd geleverd gerecht. Dit is nu al de 2de keer in korte tijd dat de bezorging ons teleur steld en de eten ook in kwaliteit minder is. Dus wij zijn niet tevreden
Frank Rademakers
Deb
Heerlijk, ook op oudejaarsavond! We wensen jullie alle goeds in dit nieuwe jaar!
TM
Chapeau in deze drukte zulke kwaliteit te leveren Happy new year
Anita van Dijk
Helaas was de kiploempia droog alsof hij oud was opgewarmd en de nasi leek wel witte rijst Helaas viel het zwaar tegen zonde smaakte niet lekker
Sjaak Peeters
Ik had mihoen met kip besteld en mihoen met varkensvlees gekregen maar was toch lekker
Jinora
Ondanks Kerstdrukte was mijn bestelling op tijd klaar, en zoals ik gewend ben van het restaurant ook even lekker als altijd! Ben al een jaar of 5 een vaste (en tevreden) klant.
Jolanda Gordijn
De sate en koe lo yuk waren koud, de koe lo yuk plakte aan elkaar vast. De rest van de bestelling was lauw. De bezorger was stipt op tijd en vriendelijk
Ih
Weer veel te lang moeten wachten op de bezorging. Tjap tjoy is meer tauge dan wat anders en kip moet je zoekrn
Jolanda
Vriendelijke bezorger. Lekker eten top
Leo Twikler
Een feest. Geweldige smaak en knappend verse groenten,zo moet het overal zijn
Sandra
Snelle bezorging, goed warm en eten smaakte prima
Laurens
Wederom lekker genoten van een aantal heerlijk gerechten van De Kroon in Heerlerheide. Een echte aanrader!!!
Elleke Gerits
Heerlijk gegeten, bezorgd op de juiste tijd en altijd vriendelijk personeel.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jpn beer
3 sushies ware vergeten
Nathalie
Helaas kregen wij 2 gerechten niet geleverd bij bezorging, de bami en de nasi zat er niet bij. Na gebeld te hebben werd het wel nageleverd, maar wel een 38 min extra wachten, dat was vrij vervelend omdat we visite hadden 😅. Gelukkig nog nooit eerder problemen gehad met bestellen bij de kroon.
Melinda
Het eten is altijd top, alles was heel lekker, alleen de bezorging is vaak traag…