Beoordelingen van De Kroon Heerlen

Recente recensies

5.0
Michael Wirthgen
20 juni 2026

Heerlijk eten!

Rob
17 juni 2026

Prima gerechten als vanouds 👍🏻😋

Mieke
15 juni 2026

Heerlijk !!

Jan
14 juni 2026
Kitty
13 juni 2026
Bjorn
29 mei 2026

Mooi op tijd bezorgd en goed heet. Vriendelijke bezorger. Eten was erg lekker.

Tanja
28 mei 2026
hoppener
27 mei 2026

precies op tijd klaar heerlijk gesmuld

Cor
25 mei 2026

Zoals altijd een top eten, heerlijk van smaak en de bezoger is er op de afgesproken tijd en vriendelijk. Echt een aanrader.

P.weber
25 mei 2026
Laurens
25 mei 2026

Was al weer een tijdje geleden dat we Chinees gegeten hadden,Tjap tjok & de Pekingend waren weer lekker als vanouds!

D
22 mei 2026

Klaar op de afgesproken tijd. Alles was heerlijk! Warm en koud, we hebben genoten.

Natascha Geurts
19 mei 2026

Vorige week soort gelijke bestelling gedaan , deze was veel lekkerder ( verser ) sushi nog lauw ingrediënten vers . Bestelling van gister uit de koelkast sushi , je zag en proefde het meteen. Van met liefde vers bereid naar restjes van t weekend leek het wel . Erg jammer voor vaste klant

Lucia Wezepoel othmer
17 mei 2026
Tatjana
14 mei 2026

Vorige bestelling waren meerdere sausen gelekt door de gehele bezorgtas. Laatste bestelling 3 uur lang moeten wachten, waarin 2x gebeld en werd gezegd over 30minuren is het er, wat niet het geval was. Service is achteruit gegaan. Niet gewend. Bestel al jaren. Het warme eten was ook koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Heerlen
13 mei 2026

De pokebowls en sushi zijn heerlijk vers. We zijn erg tevreden! Zeker een aanrader.

Ronald Bartels
13 mei 2026

Eten is zoals altijd goed. Maar, helaas was het niet warm toen het bezorgd werd. Heb het in de magnetron moeten opwarmen. Het gekke is dat het restaurant om de hoek ligt dus zou gewoon nog warm moeten zijn.

Rosanna Soons
11 mei 2026

Wederom zeer tevreden. Heerlijke Sushi. Na de bestelling telefonisch contact gehad betref de tijd van de bestelling. Goed geregeld en klant gericht.

PietB
11 mei 2026

Het was moederdag, dat wel, maar 2 uur te laat bezorgd ondanks meerdere telefoontjes is een wanprestatie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Pluijmen
11 mei 2026

Alles was eigenlijk goed, we hebben ook begrip dat het een topdrukte is met moederdag, enkel 3 uur over een bestelling doen vond ik wel een beetje teveel van het goede, 18.11 besteld en ong. 21.00 bestelling bezorgd gekregen. nogmaals verder was alles prima....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dirk Paulissen
11 mei 2026

Als vaste klant bestel ik notenboom niets bij jullie. Altijd keurig geregeld en op tijd. Vandaag was ik echter erg teleurgesteld in het feit dat ik 2’uur op mijn bestelling heb moeten wschten.’Mijn gasten zijn naar huis gegaan en dat vond ik erg jammer. Ik heb 3x gebeld. Ik ben benieuwd hoe jullie dit de volgende x beter doen. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ada
10 mei 2026

Het eten was weer lekker, alleen zou ik het heel fijn vinden als ze de bestelling een beetje netjes afleveren. Want een van mijn bestelling lag helemaal door elkaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nordia
8 mei 2026

Eten was heerlijkk

at
7 mei 2026

Ijs koud goed:)

K. de Vries
5 mei 2026

Gewoon heerlijk!!!!!!!!!!!! Alle ingrediënten super vers. Vriendelijke bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roy
4 mei 2026

Gewoon goed! Ga zo door

Irma van Dijk
4 mei 2026

Er zat erg veel mais in de pokebowl en minder groenten dan ik gewend ben

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geert Jan Van Breugel
2 mei 2026

Gebeld of de bestelling toch iets eerder bezorgd kon worden, dit werd direct gedaan! De kwaliteit is super, vooral de babi pangang was heerlijk en mals. Meer dan genoeg.

Kitty
30 april 2026

Lekker eten, en altijd optijd . En het eten is altijd goed warm

Paul van den Boogaard
26 april 2026

Ruim genoeg en juiste kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M veldman
26 april 2026

Snelle bezorging En het was weer heerlijk

Roy
25 april 2026

Was goed,

Monique van der Woude
24 april 2026

Heerlijk eten ,warm en snel bezorgd ☺️

Ewa
21 april 2026

Op tijd bezorgd. Alles was lekker, warm. Ik raad het aan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maggy de Gruiter
20 april 2026

Ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ivana
13 april 2026
Ih
11 april 2026

1,5 uur alweer moeten wachten

Marion
11 april 2026

De Bapipangang was deze keer beneden kwaliteit. Normaal is deze super lekker maar nu was het net “afvalvlees” met een bloem sausje dat erg korrelig was. Dit zijn wij niet gewend van de kroon. De bezorging was mooi op het afgesproken tijdstip.

Anita
10 april 2026

Heerlijk en super snel gebracht

Vichy
9 april 2026

Heel lekker eten en ik had een foutje gemaakt in de bestelling en dit hebben zij op hun kosten direct opgelost, heel aardig.

Roy
6 april 2026

Eten was lekker, en snel geleverd

Rosanna
6 april 2026

Heerlijke Sushi en Sashimi. Je krijgt er een potje gember, sojasaus, wasabi en chopsticks bij. Helemaal compleet om direct te beginnen met eten. Soms een snelle bezorging en als het druk is kan het lang duren. Ik vind het wel de moeite waard om te wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
30 maart 2026
Marie-jose en Leon Bosten
28 maart 2026

Alles perfect verzorgd en bezorgd. De sushi was overheerlijk. Complimenten.

Inge
27 maart 2026

Altijd heerlijk hier. Nog nooit laten bezorgen, maar ook dit is goed verzorgd!

Marcel
26 maart 2026

Erg lekker. Tot de volgende keer.

Rene
26 maart 2026

Bekende goede kwaliteit van een smakelijke maaltijd, en goed warm bezorgd

Laurens
20 maart 2026

Het was weer een tijdje geleden dat we genoten hadden van de heerlijke gerechten van De Kroon. Deze keer lekkere garnalen, peking eend en Tjap Tjoy met kip, gecombineerd met mihoen, bami & nasi. En alles smaakte wederom verrukkeilijk!

Rosalie
16 maart 2026
Jordy
12 maart 2026

Het eten is altijd super goed! De site vind ik altijd een beetje puzzelen en niet echt handig in gebruik bij bestellen. Voor de rest toppers zijn jullie. We hebben weer heerlijk gegeten!

Elleke
8 maart 2026
Sylvia
7 maart 2026
Fenna Damoiseaux
6 maart 2026

Helaas was niet de hele bestelling compleet, de rest was wel heel erg lekker.

Heutz
4 maart 2026

Eten was weer prima, Online besteld, daar op afgesproken afhaaltijd nog 40 minuten moeten wachten.

Rene
2 maart 2026

Gewoon lekker gegeten. En precies genoeg voor drie man zoals beschreven. Ga zo door

René Willems van Lierop
2 maart 2026

Wij zijn altijd héél erg tevreden met eerder geplaatste bestellingen. Helaas bij deze bestelling 2 minpunten. Ik had een extra bak met bami besteld, deze zat er niet bij. Bij de bestelde bak Babi Pangang zat geen saus, alleen het 'droge' vlees en atjar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mandy
2 maart 2026

Het eten was weer lekker (en weer veel te veel). Netjes bezorgd.

Erika
22 februari 2026

Hadden zonder champingobs besteld, zaten er toch helaas in, ook was het eten wauw. Na telefonisch contact te hebben gehad is het goed opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ivana
21 februari 2026

Eten was koud en vochtig niet lekker en hellemaal niet prijs kwaliteit ben beter gewend

Tals
19 februari 2026

Eten was goed gemaakt. Bezorger heeft gerookt bij het eten waardoor het erg naar sigaretten rook rook. Advies is om niet te roken bij het eten bezorgen.

H van DuinenHeyink
16 februari 2026

Heerlijke menu's van te voren telefonisch besteld en ong 20 minuten later opgehaald

Anoniem
15 februari 2026

Goed bereid, met knapperige groenten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

siegie
15 februari 2026
bram hugens
15 februari 2026

bestelling was ruim 2 uur later bezorgd zakje van de frieten viel uit elkaar van het vocht de krokante kip was koud

Wendy
13 februari 2026

Heerlijk gegeten!

Linda
8 februari 2026
Irene
7 februari 2026

Er werd maar de helft van de bestelling gebracht. Nadat we gebeld hadden, duurde het nog een half uur voor de rest kwam. Eten was wel.lekker.

Nathalie van Egdom
4 februari 2026

Sate en miniloempiaatjes waren heerlijk van smaak. Foe Yong Hai viel helaas erg tegen. Heel andere smaak dan ik normaal gewend ben.

Bert Quaedvlieg
2 februari 2026

Bestelling was helaas niet compleet.ipv 2× Sutekikyubu 铁板牛肉 maar 1 portie ontvangen. Daarnaast was de bestelling niet deugdelijk verpakt zoals anders waardoor de gerechten koud waren. Een mogelijkheid om schriftelijk te reageren ontbrak, hoe kan ik restitutie krijgen van het bedrag van het niet geleverde gerecht?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Odilia
26 januari 2026

Het eten was lekker de bezorging wat laat

Henk
25 januari 2026

De koe luh yuk was zuur Was niet meer goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

TILLEMANS
25 januari 2026

Het eten was perfect en zeker voor herhaling vatbaar

Josh
24 januari 2026

Jammer dat de Bami klef was, rest was goed

Kitty
22 januari 2026
Marcel
19 januari 2026

Het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Priscella
16 januari 2026

Eten was echt superlekker weer

Bertina
14 januari 2026

Altijd lekker en smakelijk, dankjewel voor de goede zorgen.

H
14 januari 2026

Bami , nassi bakken zijn flink gekrompen voor 4 personen. Is echt niet voldoende.

R.
12 januari 2026

Altijd verse producten en de bezorging is ook top!

Ron
5 januari 2026

Levering gevraagd voor half 6. Was bijna 25 minuten te vroeg derhalve was het eten bijna koud toen mijn vrouw thuis kwam. Sate was droog en gewoon niet lekker. De rest was oke maar we zijn het hier beter gewend. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
3 januari 2026

Bij mijn bestelling zat de sate er niet bij.

Wendy
2 januari 2026
Evelien
2 januari 2026

Voor het bestellen gebeld. Het zou een uur duren als ik nu bestelde. Het heeft uiteindelijk 2 uur geduurd. Tjap tjoy, nasi en bami waren lekker. De koe loe yuk en gepaneerde garnalen waren echt niet best. Vooral een hele dikke, smakeloze deeglaag.

Nathalie
1 januari 2026

Ik heb er al een mail over gestuurd. 2 uur moeten wachten. Eten niet vers, en verkeerd geleverd gerecht. Dit is nu al de 2de keer in korte tijd dat de bezorging ons teleur steld en de eten ook in kwaliteit minder is. Dus wij zijn niet tevreden

Frank Rademakers
1 januari 2026
Deb
1 januari 2026

Heerlijk, ook op oudejaarsavond! We wensen jullie alle goeds in dit nieuwe jaar!

TM
31 december 2026

Chapeau in deze drukte zulke kwaliteit te leveren Happy new year

Anita van Dijk
29 december 2026

Helaas was de kiploempia droog alsof hij oud was opgewarmd en de nasi leek wel witte rijst Helaas viel het zwaar tegen zonde smaakte niet lekker

Sjaak Peeters
29 december 2026

Ik had mihoen met kip besteld en mihoen met varkensvlees gekregen maar was toch lekker

Jinora
26 december 2025

Ondanks Kerstdrukte was mijn bestelling op tijd klaar, en zoals ik gewend ben van het restaurant ook even lekker als altijd! Ben al een jaar of 5 een vaste (en tevreden) klant.

Jolanda Gordijn
25 december 2025

De sate en koe lo yuk waren koud, de koe lo yuk plakte aan elkaar vast. De rest van de bestelling was lauw. De bezorger was stipt op tijd en vriendelijk

Ih
23 december 2025

Weer veel te lang moeten wachten op de bezorging. Tjap tjoy is meer tauge dan wat anders en kip moet je zoekrn

Jolanda
20 december 2025

Vriendelijke bezorger. Lekker eten top

Leo Twikler
20 december 2025

Een feest. Geweldige smaak en knappend verse groenten,zo moet het overal zijn

Sandra
19 december 2025

Snelle bezorging, goed warm en eten smaakte prima

Laurens
15 december 2025

Wederom lekker genoten van een aantal heerlijk gerechten van De Kroon in Heerlerheide. Een echte aanrader!!!

Elleke Gerits
15 december 2025

Heerlijk gegeten, bezorgd op de juiste tijd en altijd vriendelijk personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jpn beer
14 december 2025

3 sushies ware vergeten

Nathalie
12 december 2025

Helaas kregen wij 2 gerechten niet geleverd bij bezorging, de bami en de nasi zat er niet bij. Na gebeld te hebben werd het wel nageleverd, maar wel een 38 min extra wachten, dat was vrij vervelend omdat we visite hadden 😅. Gelukkig nog nooit eerder problemen gehad met bestellen bij de kroon.

Melinda
11 december 2025

Het eten is altijd top, alles was heel lekker, alleen de bezorging is vaak traag…